beewaa’s blog

私のニックネーム'Beewaa'は'雨が降る'の意味です。 私は韓国人です 日常を記録して考えを書きます。 日本語は翻訳機を使用します。 誤った点を教えてください。

目が僕の心にも下した。

f:id:beewaa:20180112162345p:plain

 

I look at the snow of Mt. Mudeung without speaking.

It snowed for days, and the snow is piled up in my mind. The winter sun melts the snow and the world shines. The winter sun is a gift like a heart's coffee. The whole world is filled with humility and the winter landscape makes me happy. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
The languid afternoon, the warmth of the winter sun on Friday presents a sunny winter in my heart.

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

私は何も言わずに無意味な山の雪を見る。

雪が降り積もって積もり積もって積もれば山となる. 冬の太陽は雪を溶かし、世界は輝く。 冬の太陽はハートのような贈り物です。 世界中が謙虚さにあふれ、冬景色が私を幸せにしてくれる。 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
どんよりした冬の午後、金曜日の暖かい冬の暖かさで、私の心の中には晴れた冬が映し出されている